Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 12:30


[2.0 TDI 110KM] Kopci na biało

Moderatorzy: BRUNO55, ryba113

Regulamin forum Rozrząd, układ korbowy, przepływomierz, turbo, intercooler, układ paliwowy, układ smarowania, sterowanie silnikiem ECM, sterowanie zapłonem, świece, przewody zapłonowe, rozdzielacze, chłodnica, pompa wody, wycieki płynu chłodniczego, przegrzewanie silnika, niedogrzanie silnika, czujniki, wskaźniki temperatury.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę

Uwaga
Jeżeli chcesz doprecyzować problem użyj jednego z dostępnych prefixów
  • Benzyna – jeżeli wątek dotyczy benzyniaków
  • Diesel – jeżeli wątek dotyczy ropniaków
  • LPG – jeżeli wątek dotyczy aut zagazowanych
  • All – dla wątków, w których rodzaj paliwa nie jest istotny.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

virus88

Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 15 sie 2014, 11:14
  • Online: 2h 21m 53s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Lokalizacja: rybnik

Kopci na biało

Post15 sie 2014, 11:25

Witam serdecznie. Na poczatku napiszę ze mam wersje golfa 2.0 TDI 110km a nie 140 tak jak jest wpisane w prefiksie. Wczoraj zauważyłem, że mój golf przy rozgrzanym silniku podczas dodawaniu gazu kopci na biało. Gdy zatrzymałem samochód wyczułem dziwny zapach. Pod maska włączył sie tak jakby wiatrak ktory chlodził silnik (tak jakby przy przekroczonej temp silnika) Ostatnio będąc u mechanika na wymianie rozrządu, zwrócił mi uwagę że ucieka płyn chłodniczy z przewodów gumowych. Zrobił mi to i zauważyłem ze nic juz nie ucieka a temp silnika nie przekracza 90 stopni. Czym moje objawy moga być spowodowane? Uszczelka pod głowica? nie sprawny uklad chlodzenia? Jestem laikiem więc zbytnio sie na tym nie znam. Z góry dziekuję za odpowiedzi. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 15 sie 2014, 11:47 przez Almighty, łącznie zmieniany 1 raz
Powód: Poprawiłem prefix - od teraz można już wybierać [2.0 TDI 110KM]
Offline
Awatar użytkownika

DoKeR

Gadatliwy

  • Posty: 262
  • Rejestracja: 22 mar 2013, 23:22
  • Lokalizacja: Żory
  • Online: 84d 11h 39m 32s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Kia Optima GT
  • Silnik: 2.0 T-GDI 245KM

Re: Kopci na biało

Post15 sie 2014, 11:37

Zapewne wypalał ci się DPF :D czy obroty były zblizone do 1000 ? jezeli tak to na 99,9% to DPF


Autor postu otrzymał pochwałę
Kia Cee'd GT by DoKeR

..::GT::..
Offline

virus88

Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 15 sie 2014, 11:14
  • Online: 2h 21m 53s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Lokalizacja: rybnik

Re: Kopci na biało

Post15 sie 2014, 11:53

TAk obroty są zblizone do 1000 ale nie za kazdym razem. Jaki koszt nowego DPF?
Offline
Awatar użytkownika

DoKeR

Gadatliwy

  • Posty: 262
  • Rejestracja: 22 mar 2013, 23:22
  • Lokalizacja: Żory
  • Online: 84d 11h 39m 32s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Kia Optima GT
  • Silnik: 2.0 T-GDI 245KM

Re: Kopci na biało

Post15 sie 2014, 12:34

Nic nie trzeba kupować :D to jest objaw wypalania sie sadzy normalny objaw :D nic tylko jezdzic i wazne jak sie masz takie objawy to zrob rundke po miescie wazne zeby dpf nie wypalal sie gdy samochod stoi najlepiej pojezdzic az obroty wrucą do normy ;))

Dpf wypala sie roznie co 600km takze nie ma czym sie przejmowac


Pozdrawiam!
Kia Cee'd GT by DoKeR

..::GT::..

Wróć do Mechanika

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość