Dzisiaj jest 29 mar 2024, 09:38


Zmiana biegów w dól D/tiptronic

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Skrzynie biegów (manualne i automatyczne), koło dwumasowe, łożyska oporowe, docisk sprzęgła, przeguby, mosty, półosie, dyferencjały, wał napędowy.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Piaseczeq

Nieśmiały

  • Posty: 28
  • Rejestracja: 19 sty 2018, 20:19
  • Online: 1d 14h 5m 5s
  • Auto: MK6 GTI DSG
  • Silnik: CCZB
  • Lokalizacja: Krk

Zmiana biegów w dól D/tiptronic

Post15 lut 2018, 15:21

Siemanko !

Mam do was pytanie, czy jak dojeżdżacie do świateł ewentualnie do zakrętu i potem chcecie przyśpieszyć to pozwalacie skrzyni samej redukować biegi czy może w trybie tiptronic redukujecie je łopatką/drążkiem z wciśniętym hamulcem ? Zauważyłem że biegi redukowane ręcznie przy zwalnianiu nie wchodza tak płynnie jak skrzynia sama je redukuje. Czy może jest jakiś sposób a może to jeden z minusów DSG. Dodam że redukcja biegów z gazem przy przyśpieszaniu wchodzi ładnie.

Wróć do Układ napędowy i skrzynia biegów

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości