Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 04:33


Dolot 1.4 tsi

Modyfikacje mechaniczne wpływające na osiągi naszych samochodów.

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Modyfikacje silnika oraz modułów elektronicznego sterowania silnikiem, układu napędowego i paliwowego w celu uzyskania większej mocy oraz momentu obrotowego, które to przekładają się na większe przyśpieszenia oraz wyższe prędkości maksymalne.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Lovers133

Nowicjusz

  • Posty: 17
  • Rejestracja: 23 lis 2015, 13:09
  • Online: 19h 18m 56s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Warszawa Stare babice

Dolot 1.4 tsi

Post20 sty 2016, 18:54

Hej, mam pytanie czy ktoś na forum zmieniał może dolot w golfie 1.4 tsi caxa 122hp ? Zastanawiam sie czy kupić k&n 57S-9500 i czy w ogóle jest sens ? W samochodzie w najbliższym czasie bedzie robiony wydech Cat back i chip. Warto czy jednak zwykła strata pieniędzy ? ;)
Offline
Awatar użytkownika

martiso

VIP

  • Posty: 646
  • Rejestracja: 27 wrz 2014, 19:19
  • Online: 72d 10h 22m 44s
  • Pochwały: 7
  • Auto: I30N FastBack PERF.
  • Silnik: 2.0T-GDI 280KM
  • Lokalizacja: Wlkp.

Re: Dolot 1.4 tsi

Post20 sty 2016, 19:45

szkoda kasy, nerwów od hałasu oraz przepływki ..... to nic nie da , a jeszcze może pogorszyć osiągi i zaszkodzić silnikowi ...

jak chcesz koniecznie filtr zmienić to daj tylko wkładkę , ale to i tak strata kasy ... podstawowy filtr spokojnie wystarczy i nie bedziesz miał kłopotu z nadmiernym hałasem w kabinie. tym bardziej że zakładasz sportowy wydech typu C-B.

za zaoszczędzoną kasę kup markowy wydech - najlepiej cały .

przerabiałem już temat filtrów ... i nie byłem z nich zadowolony ... wróciłem do serii i markowych wkładów BOSCH, MANN itp ...

M.
Offline

Lovers133

Nowicjusz

  • Posty: 17
  • Rejestracja: 23 lis 2015, 13:09
  • Online: 19h 18m 56s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Warszawa Stare babice

Re: Dolot 1.4 tsi

Post20 sty 2016, 22:55

Okej dzięki wielkie :)
Offline
Awatar użytkownika

LUKI

Sympatyk

  • Posty: 84
  • Rejestracja: 19 sty 2014, 11:04
  • Online: 3d 9h 32m 39s
  • Pochwały: 3
  • Auto: inne
  • Silnik: inne
  • Lokalizacja: WU

Re: Dolot 1.4 tsi

Post21 sty 2016, 10:59

Lovers133 z ciekawostek dropsa gdzie chcesz robić upgrade CAXA :?:

podjedź na Mineralną do Witka z RperformancePL
Offline

Lovers133

Nowicjusz

  • Posty: 17
  • Rejestracja: 23 lis 2015, 13:09
  • Online: 19h 18m 56s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Warszawa Stare babice

Re: Dolot 1.4 tsi

Post22 sty 2016, 15:25

Wydech będę robić w sporttig'u a z mapa odezwę sie do master's tuning :)
Offline

Cichyelk

Sympatyk

  • Posty: 80
  • Rejestracja: 04 mar 2015, 00:59
  • Online: 5d 9h 23m 44s
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: Cavd
  • Lokalizacja: Elk

Re: Dolot 1.4 tsi

Post16 lut 2016, 00:15

apropo w 1.4 tsi robią forge, apr ale to jest tylko kawałek rurki dużo tych silników robią grecy i tam pare customowych dolotów jest najlepiej zrobić takObrazek

Wróć do Tuning mechaniczny

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość