A wiec tak.
Sama kwestia założenia manetki nie stanowi żadnego problemu.
Zajęło to 15 min.
Jednak w moim przypadku po zakodowaniu pojawiły sie błędy
Stwierdzam ze przyczyna może tkwić w module pod kierownicą .
Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 1K0-953-549-MY9.lbl
Oznaczenie elementu SW: 1K0 953 549 CD HW: 1K0 953 549 CD
Komponent: J0527 056 0111
Kodowanie: 0001614
Kod serwisu: WSC 00000 011 00200
VCID: 76E336DD017142AEBEF-8023
Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 5K0 959 542 Plik etykiet: 3C8-959-537.CLB
Komponent: E221__MFL-TAS H05 0010
Kodowanie: 00000131
Kod serwisu: WSC 00000
1 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01044 - Sterownik zakodowany nieprawidłowo
000 - -
Adres 01: Silnik (CBB) Plik etykiet: 03L-906-022-CBA.clb
Oznaczenie elementu SW: 03L 906 022 LD HW: 03L 906 022 G
Komponent: R4 2,0L EDC G000AG 6656
Weryfikacja: 13H02--- Numer seryjny:
Kodowanie: 0000078
Kod serwisu: WSC 01357 011 00200
VCID: 72EB0ACD6D195E8E927-8027
Znaleziono 1 błąd:
050217 - Odebrano błędne dane ze sterownika kolumny kierowniczej
U0429 - 000 - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 80311 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.14.00
Czas: 00:59:52
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Prędkość: 0.0 km/h
Obciążenie: 0.0 %
Prędkość: 0.0 km/h
(bez jednostek): 255.0
(bez jednostek): 255.0
Bity binarnie: 10000001
Kody gotowości: 0 0 0 0 0