iparts.pl

Dzisiaj jest 26 wrz 2017, 18:29


Pytania i odpowiedzi o numery części / nr części w ETKA

Moderatorzy: Muti, rafaello20, BRUNO55, greg2, ryba113, marmi

Regulamin forum Inne pytania techniczne, których nie da się zaklasyfikować do jednego z istniejących działów.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę

Uwaga:
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Senior Moderator

  • Posty: 2145
  • Rejestracja: 06 lis 2012, 00:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 187d 19h 40m 24s
  • Pochwały: 59
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post20 sie 2015, 21:48

arthur7374 pisze:Zna może ktoś nr.tweetera do vw golf 6 variant ?Chodzi o lewy głośnik.Z góry dziękuję.


1K9837973A82V
1K9837973B82V
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci
Offline

arthur7374

Aktywny

  • Posty: 181
  • Rejestracja: 22 sty 2014, 21:26
  • Online: 15d 22h 10m 6s
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf 6 variant
  • Silnik: 2.0 TDI 136KM CFHB
  • Lokalizacja: Bruxelles

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post20 sie 2015, 21:53

Dzięki marmi za szybką odpowiedż.Pozdro
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1829
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 23:57
  • Online: 45d 1h 8m 20s
  • Pochwały: 4
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post20 sie 2015, 21:59

arthur7374 pisze:Zna może ktoś nr.tweetera do vw golf 6 variant ?Chodzi o lewy głośnik.Z góry dziękuję.

A ja znam nr. (namiary) na twittera nie vairanta a golf6.pl :D

https://twitter.com/golf6pl
My TSI
Offline

Sforth

Nowicjusz

  • Posty: 10
  • Rejestracja: 23 wrz 2015, 23:46
  • Online: 9h 7m 43s

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post24 wrz 2015, 00:18

Podrzuci ktoś zdjęcie jak prawidłowo powinien wyglądać spód Golfa 6 kombi w okolicy końcówki wydechu? Sądząc po otworach w zderzaku i wystających wkrętach od spodu przedziału koła zapasowego wydaje mi się, że czegoś mi tam brakuje :lol:
Oczywiście z prawej strony osłona jest. Jeśli z lewej też powinna być - jakiego numeru szukać?
Offline

azssms

Stały Bywalec

  • Posty: 399
  • Rejestracja: 16 sie 2014, 16:37
  • Online: 53d 7h 5m 33s
  • Pochwały: 3
  • Auto: VW Golf 6 GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Lokalizacja: Bad Hersfeld

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post29 wrz 2015, 22:59

Potrzebuje nr uchwytu mocujacego praktronika tzw. koszyk.Zderzak tylni pierwszy od tablicy rejestracyjnej(prawy).Typ G6 HB.Nr. ?Cena??
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Senior Moderator

  • Posty: 2145
  • Rejestracja: 06 lis 2012, 00:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 187d 19h 40m 24s
  • Pochwały: 59
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post29 wrz 2015, 23:13

azssms pisze:Potrzebuje nr uchwytu mocujacego praktronika tzw. koszyk.Zderzak tylni pierwszy od tablicy rejestracyjnej(prawy).Typ G6 HB.Nr. ?Cena??
Rozumiem że chodzi o uchwyt mocowany do zderzaka??

prawo wewnętrzny tył 5K0919492C cena 5,65 Euro
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci
Offline

azssms

Stały Bywalec

  • Posty: 399
  • Rejestracja: 16 sie 2014, 16:37
  • Online: 53d 7h 5m 33s
  • Pochwały: 3
  • Auto: VW Golf 6 GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Lokalizacja: Bad Hersfeld

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post30 wrz 2015, 07:25

Dziękuje Marmi!A ten uchwyt jest z taśma samoprzylepna?
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Senior Moderator

  • Posty: 2145
  • Rejestracja: 06 lis 2012, 00:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 187d 19h 40m 24s
  • Pochwały: 59
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post30 wrz 2015, 10:53

azssms pisze:ten uchwyt jest z taśma samoprzylepna?
Raczej nie on jest zgrzewany do zderzaka, najlepiej dać na klej i po kłopocie...
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci
Offline

azssms

Stały Bywalec

  • Posty: 399
  • Rejestracja: 16 sie 2014, 16:37
  • Online: 53d 7h 5m 33s
  • Pochwały: 3
  • Auto: VW Golf 6 GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Lokalizacja: Bad Hersfeld

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post30 wrz 2015, 20:24

Jak zgrzewany do zderzaka to lipa bo on juz byl kiedyz klejony i teraz odpald na myjni.Widzialem kiedys gdzies tak mi sie wydaje ze byl wlasnie z tasma samoprzylepna
Offline
Awatar użytkownika

Muti

Senior Moderator

  • Posty: 663
  • Rejestracja: 29 lip 2014, 21:39
  • Lokalizacja: Poznań Zielona Góra
  • Online: 14d 18h 23m 40s
  • Pochwały: 12
  • Auto: MK6 GTI
  • Silnik: 2.O TSI CCZB
  • Lokalizacja: Zielona Gora

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post30 wrz 2015, 22:25

Jest na taśmę, tylko zalecam przed klejeniem dobrze wyczyścić i primerem do szyb przejechać
Offline
Awatar użytkownika

ghost_rider

Gadatliwy

  • Posty: 255
  • Rejestracja: 13 lip 2014, 18:53
  • Online: 8d 12h 17m 4s
  • Pochwały: 6
  • Auto: VW Golf MK6
  • Silnik: 2.0TDI 110KM
  • Lokalizacja: UK

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post28 gru 2015, 23:57

Witam
Potrzebuje podlaczyc 3 dodatkowe bezpieczniki w skrzynce przy drzwiach. Z tego co widze to gorne gniazda maja juz wyprowadzone mostki ale na dole pusto i nie ma do czego podlaczyc bezpiecznika.
Ma ktos moze numer czesci tego kabelka do gniazda na male i duze bezpieczniki?

Dzieki
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Senior Moderator

  • Posty: 2145
  • Rejestracja: 06 lis 2012, 00:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 187d 19h 40m 24s
  • Pochwały: 59
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post29 gru 2015, 00:33

ghost_rider na zdjęciu nr 30, 31, 32 to są mostki do skrzynki są sprzedawane razem z kablem do podłączenia do przekaźników w komorze silnika...

Obrazek
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci
Offline
Awatar użytkownika

ghost_rider

Gadatliwy

  • Posty: 255
  • Rejestracja: 13 lip 2014, 18:53
  • Online: 8d 12h 17m 4s
  • Pochwały: 6
  • Auto: VW Golf MK6
  • Silnik: 2.0TDI 110KM
  • Lokalizacja: UK

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post29 gru 2015, 02:16

Dzieki marmi ale to o ile sie nie myle sa te gniazda gorne, ktore juz sa w skrzynce. Nie ma natomiast tych dolnych do ktorych musze przymocowac 3 kable od 3 roznych modulow a nie jeden zmostkowany.
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Senior Moderator

  • Posty: 2145
  • Rejestracja: 06 lis 2012, 00:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 187d 19h 40m 24s
  • Pochwały: 59
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post29 gru 2015, 04:06

to co ci podałem to są wszystkie dostępne, i je się montuje w miejsca gdzie nie masz podciągniętego zasilania...

wybierasz moduł najlepiej ten 5 lub 6 miejsc, montujesz w wolne pole w bezpiecznikach i podpinasz pod zasilanie pod maską i masz kolejne kilka miejsc na dokładanie bezpieczników...
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci
Offline

mzeberek

Nieśmiały

  • Posty: 42
  • Rejestracja: 19 gru 2013, 21:46
  • Online: 12d 7h 20m 46s
  • Pochwały: 3
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CGGA 1.4 59kW
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post29 gru 2015, 11:58

Ja też potrzebowałem dodatkowych bezpieczników. Kupiłem używaną skrzynkę i z niej przełożyłem.
Maciek
Offline
Awatar użytkownika

ghost_rider

Gadatliwy

  • Posty: 255
  • Rejestracja: 13 lip 2014, 18:53
  • Online: 8d 12h 17m 4s
  • Pochwały: 6
  • Auto: VW Golf MK6
  • Silnik: 2.0TDI 110KM
  • Lokalizacja: UK

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post29 gru 2015, 12:08

No tez jest opcja hehe
Offline
Awatar użytkownika

ghost_rider

Gadatliwy

  • Posty: 255
  • Rejestracja: 13 lip 2014, 18:53
  • Online: 8d 12h 17m 4s
  • Pochwały: 6
  • Auto: VW Golf MK6
  • Silnik: 2.0TDI 110KM
  • Lokalizacja: UK

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post30 gru 2015, 16:12

No i niestety ale te mostki co marmi podal nie wchodza. Pasuja tylko i wylacznie do gornych wejsc bezpiecznikow. Dolne sa inne i nie ma opcji wsuniecia ich w dolne gniazda.

Takze dalej szukam numeru kabelka serwisowego
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Senior Moderator

  • Posty: 2145
  • Rejestracja: 06 lis 2012, 00:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 187d 19h 40m 24s
  • Pochwały: 59
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post30 gru 2015, 16:54

No to nie kumam o co tu chodzi bo innych mostków w etce nie ma...
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci
Offline
Awatar użytkownika

ghost_rider

Gadatliwy

  • Posty: 255
  • Rejestracja: 13 lip 2014, 18:53
  • Online: 8d 12h 17m 4s
  • Pochwały: 6
  • Auto: VW Golf MK6
  • Silnik: 2.0TDI 110KM
  • Lokalizacja: UK

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post30 gru 2015, 17:29

Ale mi wlasnie nie o mostki chodzi tylko o te pojedyncze piny. Mostki sa w kazdym jednym rzedzie w gornej czesci bezpiecznika i one zasilaja kazdy bezpiecznik. W dolnej czesci sa pojedyncze kabelki ktore leca do poszczegolnych elementow wykonawczych / modulow. Mostki sa tulko na gorze bezpiecznka. W dolne gniazda nie wchodza za diabla
Offline
Awatar użytkownika

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1271
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 20:54
  • Online: 10d 26m 35s
  • Pochwały: 49
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post30 gru 2015, 20:06

ghost szukasz takich przewodów serwisowych:

Obrazek

Numery w zależności od przekroju przewodu :

000 979 135 (1,0 mm²)
000 979 227 (2,5 mm²)
000 979 306 E (4,0 mm²)
000 979 407 E (6,0 mm²)
Offline
Awatar użytkownika

ghost_rider

Gadatliwy

  • Posty: 255
  • Rejestracja: 13 lip 2014, 18:53
  • Online: 8d 12h 17m 4s
  • Pochwały: 6
  • Auto: VW Golf MK6
  • Silnik: 2.0TDI 110KM
  • Lokalizacja: UK

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post30 gru 2015, 20:56

Super. O to mi wlasnie chodzi.
Ten z dolny ze zdjecia mam ale probowalem go dzisiaj wepchnac i nie idzie hehe. Tam jest jakes zabezpieczenie, pin blokujacy czy jak?
Offline
Awatar użytkownika

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1271
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 20:54
  • Online: 10d 26m 35s
  • Pochwały: 49
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post30 gru 2015, 21:10

Jest zabezpieczenie przed wysunięciem pinów. Musisz odkręcić cały element z bezpiecznikami i zdjąć tylną obudowę z zatrzasków. Wewnątrz zobaczysz jak jest blokowany cały element z gniazdami pinów. Musisz go przesunąć o ok. 3 mm w jedną ze stron obudowy. Dokładnie się przyjrzyj jak blokowane są wewnątrz zatrzaski (element ruchomy ma inny kolor - różowy chyba). Trudno inaczej wytłumaczyć :)
Offline
Awatar użytkownika

ghost_rider

Gadatliwy

  • Posty: 255
  • Rejestracja: 13 lip 2014, 18:53
  • Online: 8d 12h 17m 4s
  • Pochwały: 6
  • Auto: VW Golf MK6
  • Silnik: 2.0TDI 110KM
  • Lokalizacja: UK

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post30 gru 2015, 21:16

Kumam chyba. Caly przod jest czarny a od tylca jest faktycznie drugi, rozowy element. Dzieki. W sobite bede walczyl w takin ukladzie
Offline

mzeberek

Nieśmiały

  • Posty: 42
  • Rejestracja: 19 gru 2013, 21:46
  • Online: 12d 7h 20m 46s
  • Pochwały: 3
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CGGA 1.4 59kW
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post30 gru 2015, 21:56

Jest tam naprawdę mało miejsca. Zaznaczyłem element blokujący.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Maciek
Offline
Awatar użytkownika

ghost_rider

Gadatliwy

  • Posty: 255
  • Rejestracja: 13 lip 2014, 18:53
  • Online: 8d 12h 17m 4s
  • Pochwały: 6
  • Auto: VW Golf MK6
  • Silnik: 2.0TDI 110KM
  • Lokalizacja: UK

Re: Pytania i odpowiedzi o numery części

Post30 gru 2015, 21:57

Dzieki. I rozumiem ze potem calosc schodzi w dol?
PoprzedniaNastępna

Wróć do Pozostałe

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości