Dzisiaj jest 29 mar 2024, 16:33


Przewód paliwowy powrotny 03L 130 235 S

Moderatorzy: BRUNO55, ryba113

Regulamin forum Rozrząd, układ korbowy, przepływomierz, turbo, intercooler, układ paliwowy, układ smarowania, sterowanie silnikiem ECM, sterowanie zapłonem, świece, przewody zapłonowe, rozdzielacze, chłodnica, pompa wody, wycieki płynu chłodniczego, przegrzewanie silnika, niedogrzanie silnika, czujniki, wskaźniki temperatury.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę

Uwaga
Jeżeli chcesz doprecyzować problem użyj jednego z dostępnych prefixów
  • Benzyna – jeżeli wątek dotyczy benzyniaków
  • Diesel – jeżeli wątek dotyczy ropniaków
  • LPG – jeżeli wątek dotyczy aut zagazowanych
  • All – dla wątków, w których rodzaj paliwa nie jest istotny.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

kozi291

Nieśmiały

  • Posty: 20
  • Rejestracja: 11 kwie 2016, 15:16
  • Online: 17h 16m 15s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Lokalizacja: Wroclaw

Przewód paliwowy powrotny 03L 130 235 S

Post20 lip 2017, 07:51

Witam,

Czy ktoś wie co to za zawór (nr 25 na rysunku) jest na przewodzie paliwowym powrotnym 03L 130 235 S z wtrysków ? Potrzebuję numer tego zaworu lub czym można go zastąpić ? Ewentualnie jak sprawdzić tez zawór czy jest dobry ?

Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Mieszkaniec

  • Posty: 2398
  • Rejestracja: 05 lis 2012, 23:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 190d 15h 44m 38s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: Przewód paliwowy powrotny 03L 130 235 S

Post20 lip 2017, 11:24

Zawór regulacji ciśnienia paliwa... numer 057130764H
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci
Offline

kozi291

Nieśmiały

  • Posty: 20
  • Rejestracja: 11 kwie 2016, 15:16
  • Online: 17h 16m 15s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: Przewód paliwowy powrotny 03L 130 235 S

Post20 lip 2017, 14:43

To 057130764H jest pozycja 8 na rysunku
a ten z pozycji 25 to wydaje mi się ze jest to ajkiś zawór zwrotny ale nie ma numeru na niego - jest tylko napisane BOSCH
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Mieszkaniec

  • Posty: 2398
  • Rejestracja: 05 lis 2012, 23:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 190d 15h 44m 38s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: Przewód paliwowy powrotny 03L 130 235 S

Post20 lip 2017, 23:22

kozi291 pisze:To 057130764H jest pozycja 8 na rysunku
a ten z pozycji 25 to wydaje mi się ze jest to ajkiś zawór zwrotny ale nie ma numeru na niego - jest tylko napisane BOSCH


Sorki źle spojrzałem... 03L130235S po 07.04.2009 przewód powrotny,obudowa wtyczki, zawór ciśnieniowy...

to jest zawór ciśnieniowy, występuje tylko razem z całym przewodem, bez dokładnych danych technicznych niczym innym nie zastąpisz go...
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci
Offline

lkgh

Stały Bywalec

  • Posty: 462
  • Rejestracja: 24 lis 2013, 17:15
  • Online: 12d 6h 55m 49s
  • Pochwały: 1
  • Auto: golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI 175koni
  • Lokalizacja: Haarlem

Re: Przewód paliwowy powrotny 03L 130 235 S

Post21 sie 2017, 07:03

Hey, pozwole sie wypowiedziec bo przerabialem temat. Nr 8 to zawor regulacji cisnienia na listwie CR. Mozna go kupic osobno, cena z kosmosu, lepiej kupic w Intercar, maja o wiele taniej niz w ASO.

Nr 25 to zawor regulacji cisnienia paliwa na przewodzie przelewowym (tylko on jest zaworem powrotnym wspomnianym w tylule posta). Rowniez jego mozna w ASO kupic osobno. Kupowalem, wymienialem. Nie pamietam dokladnie, ale placilem za niego albo 350 albo 460 zeta. Po jego wymianie silnik pozbyl sie nierownej pracy co mnie straaasznie irytowalo.

Aktualizacja:
Zawor kosztowal 365zl

Wróć do Mechanika

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości