15 maja 2014, 09:33
Zawor na pompie jest dostepny w Intercarsie lub na ebayu. W serwisie sprzedaja go tylko razem z pompa wysokiego cisnienia. Jak nie znajdziesz to mam taki zawor do sprzedania, razem z pompa, sprawne.
Test przelewowy mozesz zrobic samemu, jest dziecinnie prosty.Wpisz na youtubie to zobaczysz. Na wszystkie potrzebne rzeczy wydalem 9zl, na allegro sprzedaja odpowiedni komplecik z walizeczka za 150zl. Warunek, silnik musi dzialac. Rozgrzewasz go dobrze, wkrecasz na 2, 3 tysiace i pozwalasz sie ropie zbierac w pojemnikach przez minute. Pozniej przeliczasz sobie wynik. Wszystko powyzej 30% od pojemnika gdzie jest najmniej ropy oznacza ze wtrysk nie dziala tak jak powinien. Z tego co czytalem to przy takich obrotach i takim czasie nie powinno byc wiecej niz 30ml.
PS. Tez sciagalem ten sam zawor, trzyma sie na dwoch srubach. Wymienialem go dwa razy i nigdy nie bylo problemu ze cos sie zapowietrzylo, powiedzialbym nawet ze paliwo scieka z tego zaworu regulujacego cisnienie za kazdym razem jak wylaczysz silnik.