Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 16:45


[2.0 TSI 210KM] Klekoczący problem silników TSI

Moderatorzy: BRUNO55, ryba113

Regulamin forum Rozrząd, układ korbowy, przepływomierz, turbo, intercooler, układ paliwowy, układ smarowania, sterowanie silnikiem ECM, sterowanie zapłonem, świece, przewody zapłonowe, rozdzielacze, chłodnica, pompa wody, wycieki płynu chłodniczego, przegrzewanie silnika, niedogrzanie silnika, czujniki, wskaźniki temperatury.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę

Uwaga
Jeżeli chcesz doprecyzować problem użyj jednego z dostępnych prefixów
  • Benzyna – jeżeli wątek dotyczy benzyniaków
  • Diesel – jeżeli wątek dotyczy ropniaków
  • LPG – jeżeli wątek dotyczy aut zagazowanych
  • All – dla wątków, w których rodzaj paliwa nie jest istotny.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Kris24

Nowicjusz

  • Posty: 16
  • Rejestracja: 23 sty 2017, 13:29
  • Online: 11h 12m 58s
  • Auto: VW GOLF VI
  • Lokalizacja: Krakow

Klekoczący problem silników TSI

Post23 sty 2017, 16:58

Witam
Z tego co widzę sprawa dość popularna w tych silnikach sam miałem z tym problem i sam przez to przechodziłem
, wiele o tym czytałem aż w końcu znalazłem mechanika który pracuje z tymi silnikami w ASO VW , mówił że to problem z sterowaniem nastawnikiem faz rozrządu i to widać że miał racje , Bardzo łatwo to sprawdzić czy to akurat sterowanie wystarczy odłączyć wtyczkę i się przejechać jak widać poprawę to znaczy że to właśnie było przyczyną klekotania , w moim przypadku to było to , dużo mniejsze koszty , było ryzyko że wariator jest uszkodzony a już koszty ok 2 tyś zł

Wróć do Mechanika

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości