Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 08:53


[1,6 TDI 105KM] Błąd P0204 i P02564 - tryb awaryjny - padnięty wtrysk

Moderatorzy: BRUNO55, ryba113

Regulamin forum Rozrząd, układ korbowy, przepływomierz, turbo, intercooler, układ paliwowy, układ smarowania, sterowanie silnikiem ECM, sterowanie zapłonem, świece, przewody zapłonowe, rozdzielacze, chłodnica, pompa wody, wycieki płynu chłodniczego, przegrzewanie silnika, niedogrzanie silnika, czujniki, wskaźniki temperatury.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę

Uwaga
Jeżeli chcesz doprecyzować problem użyj jednego z dostępnych prefixów
  • Benzyna – jeżeli wątek dotyczy benzyniaków
  • Diesel – jeżeli wątek dotyczy ropniaków
  • LPG – jeżeli wątek dotyczy aut zagazowanych
  • All – dla wątków, w których rodzaj paliwa nie jest istotny.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

lapka666

Sympatyk

  • Posty: 93
  • Rejestracja: 26 wrz 2014, 21:10
  • Online: 1d 16h 20m 51s
  • Auto: VW GOLF VI
  • Silnik: CAYC 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Koszalin

Błąd P0204 i P02564 - tryb awaryjny - padnięty wtrysk

Post07 gru 2014, 20:39

Witam,

dziś auto na trasie odmówiło posłuszeństwa. Wyskoczył błąd P0204 i jazda dobiegła końca. Auto weszło w tryb awaryjny i nie szło jechać dalej. Na szybko wyczytałem, że to elektryka czwartego wtrysku. Kombinowałem z wtyczką ale nic nie pomogło. Podleciałem do jakiegoś mechanika obok na wiosce i po podłączeniu swojego kompa odczytał ten sam błąd i powiedział, że wtrysk jest uwalony. Auto z trasy wróciło na lwecie :( Jednak internet mówi coś o zasilaniu wtrysku a nie o samym wtrysku. W trakcie raz też wyskoczył błąd P02564 coś z turbo coś tam.

Ktoś ma jakieś porady?
Ostatnio zmieniony 03 sty 2016, 17:50 przez Almighty, łącznie zmieniany 2 razy
Powód: poprawiłem temat
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Mieszkaniec

  • Posty: 2398
  • Rejestracja: 05 lis 2012, 23:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 190d 15h 44m 38s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: P0204 i P02564 - tryb awaryjny

Post07 gru 2014, 20:45

P0204 to dokładnie bład elektryki wtrysku 4-tego cylindra, jeśli kable są całe nie widać przerwania/przetarcia to niestety ale padła cewka we wtrysku, także wtedy tylko wymiana wtrysku...
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci
Offline
Awatar użytkownika

lapka666

Sympatyk

  • Posty: 93
  • Rejestracja: 26 wrz 2014, 21:10
  • Online: 1d 16h 20m 51s
  • Auto: VW GOLF VI
  • Silnik: CAYC 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Koszalin

Re: Błąd P0204 i P02564 - tryb awaryjny

Post07 gru 2014, 21:21

To mam inne pytanie, które teoretycznie pomogłoby ustalić czy na bak padł wtrysk. Mianowicie:

Czy można podmienić wtrysk nr 3 z wtryskiem nr 4? Wtedy bym wiedział co jest grane bo jeżeli błąd zmieni się na P0203 to wina leży we wtrysku ale jeżeli błąd zostaje bez zmian czyli P0204 to wina leży w okablowaniu.
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Mieszkaniec

  • Posty: 2398
  • Rejestracja: 05 lis 2012, 23:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 190d 15h 44m 38s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: Błąd P0204 i P02564 - tryb awaryjny

Post07 gru 2014, 21:27

Można podmienić wtrysk, tylko jak potem będziesz na gotowo już zamieniał wtryski to nie zapomnij o kupnie nowych uszczelek...


Autor postu otrzymał pochwałę
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci
Offline
Awatar użytkownika

lapka666

Sympatyk

  • Posty: 93
  • Rejestracja: 26 wrz 2014, 21:10
  • Online: 1d 16h 20m 51s
  • Auto: VW GOLF VI
  • Silnik: CAYC 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Koszalin

Re: Błąd P0204 i P02564 - tryb awaryjny

Post07 gru 2014, 21:50

1) Może głupie pytanie ale czy ciężko jest "wybić" wtryski? Ma ktoś może jakiś patent?
2) I gdzie kupić te uszczelki? I które to są?
3) A i jeszcze jedno jak padnie wtrysk to co lepiej zrobić? Regeneracja czy używka? Czy nie ma sensu na jedno i drugie i zbierać na oryginał? Wymieniać można jedną sztukę czy muszę komplet?
Offline
Awatar użytkownika

Muti

VIP

  • Posty: 796
  • Rejestracja: 29 lip 2014, 20:39
  • Lokalizacja: Poznań Zielona Góra
  • Online: 19d 13h 53m 3s
  • Pochwały: 15
  • Auto: MK7.5 R
  • Silnik: 2.O TSI DJHA
  • Lokalizacja: Lubuskie

Re: Błąd P0204 i P02564 - tryb awaryjny

Post07 gru 2014, 22:44

Jeżeli nie były wyjmowane nigdy, to wyjdą rękoma :) na 3 cylindrach powinien spokojnie jechać. Na wolnych nierówno będzie chodził i w czasie jazdy słaby, ale dojedziesz do domu.
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Mieszkaniec

  • Posty: 2398
  • Rejestracja: 05 lis 2012, 23:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 190d 15h 44m 38s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: Błąd P0204 i P02564 - tryb awaryjny

Post07 gru 2014, 23:21

lapka666 pisze:A i jeszcze jedno jak padnie wtrysk to co lepiej zrobić? Regeneracja czy używka? Czy nie ma sensu na jedno i drugie i zbierać na oryginał? Wymieniać można jedną sztukę czy muszę komplet?
Generalnie w tym aucie są wtryski piezoelektryczne i ich się nie da porządnie zregenerować.

używkę ok ale musi być z pewnego źródła choć i tak nie będziesz miał pewności czy jest dobra, czy np nie leje...
Generalnie jak kupisz używkę to ja bym wszystkie dał na próbę przelewową, czy są ok.

Co do wymiany to jak chcesz albo jeden albo dwa itd...
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci
Offline

ktry

Aktywny

  • Posty: 123
  • Rejestracja: 26 sie 2013, 21:33
  • Online: 1d 2h 34m 32s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Passat B7 1 6 tdi
  • Silnik: CAYC
  • Lokalizacja: ZACH-POM

Re: Błąd P0204 i P02564 - tryb awaryjny

Post08 gru 2014, 22:32

Możesz śmiało kupować używkę. 1,6 tdi jest to najtańszy silnik VW jeśli chodzi o ceny części używanych. Jest tego od cholery na Allegro. Żadnych silników z Vw nie ma tyle co tego,a ceny są naprawdę śmieszne.Te wtryski zaczynają się już od 90 zł za sztukę. Całe silniki kupisz dwa za cenę starego kibla na pompo wtryskach,których znajdziesz kilka sztuk.W cenach kosmicznych. Wygląda na to że one się nie psują,lub dużo kradną tego typu,że są tak tanie.
Offline
Awatar użytkownika

lapka666

Sympatyk

  • Posty: 93
  • Rejestracja: 26 wrz 2014, 21:10
  • Online: 1d 16h 20m 51s
  • Auto: VW GOLF VI
  • Silnik: CAYC 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Koszalin

Re: Błąd P0204 i P02564 - tryb awaryjny

Post10 gru 2014, 20:43

A wtryski trzeba kodować potem pod auto? Słyszałem coś takiego ale wydaje mi się, że jak kupię wtrysk z nr oem jak u mnie to będzie to P&P.
Offline
Awatar użytkownika

Muti

VIP

  • Posty: 796
  • Rejestracja: 29 lip 2014, 20:39
  • Lokalizacja: Poznań Zielona Góra
  • Online: 19d 13h 53m 3s
  • Pochwały: 15
  • Auto: MK7.5 R
  • Silnik: 2.O TSI DJHA
  • Lokalizacja: Lubuskie

Re: Błąd P0204 i P02564 - tryb awaryjny

Post11 gru 2014, 01:15

Nie do końca. Każdy ma kod IMA. Podobno w 1.6 nie trzeba dopasowywać, ale warto zrobić później adaptacje precyzyjnych dawek wtrysków.
Offline
Awatar użytkownika

lapka666

Sympatyk

  • Posty: 93
  • Rejestracja: 26 wrz 2014, 21:10
  • Online: 1d 16h 20m 51s
  • Auto: VW GOLF VI
  • Silnik: CAYC 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Koszalin

Re: Błąd P0204 i P02564 - tryb awaryjny

Post11 gru 2014, 11:52

Padł wtrysk na bank bo przerzucony został na cylinder trzeci i błąd przeskoczył razem z nim. Kupiłem używkę za 100zł. Przyjdzie to zobaczymy. Mechanik mówi, że zrobi adaptację. Dam znać.

Auto działa po zmianie wtrysku.
Offline
Awatar użytkownika

lapka666

Sympatyk

  • Posty: 93
  • Rejestracja: 26 wrz 2014, 21:10
  • Online: 1d 16h 20m 51s
  • Auto: VW GOLF VI
  • Silnik: CAYC 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Koszalin

Re: Błąd P0204 i P02564 - tryb awaryjny

Post16 gru 2014, 12:37

Powiedzcie mi z ciekawości jak robi się adaptację wtrysku? Czy sam to ograne?

Wróć do Mechanika

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości