Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 00:28


Novare TheTrulyOne a akumulator Varta

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Moduły elektroniczne, sterowniki, sygnalizacja (kontrolki, buczki, wyświetlacze), instalacje, wiązki, piny, wtyczki, ładowanie, rozruch, immobiliser, alarm, centralny zamek, moduł komfortu, czujniki.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę

Uwaga
- Prośby o kodowanie i diagnostykę logów lub błędów zamieszczaj w dziale Diagnostyka i kodowanie
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

niceboy

Niemowa

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 30 sty 2017, 08:52
  • Online: 44m 48s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.6 benzyna 102 KM
  • Lokalizacja: Slask

Novare TheTrulyOne a akumulator Varta

Post30 sty 2017, 20:20

Witam
w sobotę w profesjonalnym serwisie zamontowano mi powyższy zestaw głośnomówiący. Generalnie jestem z niego bardzo zadowolony poza jedna sytuacją której nie rozumiem i prosiłbym o wyjaśnienie możliwych powodów:
Zestaw podczas jego używania nie powoduje żadnych problemów chyba że... zaczynam grzebać w opcjach ustawień. Kilkanaście minut takiego "grzebania" nawet przy włączonym silniku powoduje że jesli wyłączę silnik i będę po chwili chciał go włączyć to usłyszę jedynie trajkotanie sugerujące słaby akumulator (?). Nota bene akumulator który w żadnej innej sytuacji nigdy nie sprawił nawet cienia zawodu. Co ciekawe, dłuższa niż kilka minut przerwa w pracy silnika powoduje że jego włączenie jest bezproblemowe nawet po wcześniejszym trajkotaniu. Co może być powodem? Przecież ustawianie opcji zestawu nie może być az takie prądożerne no a aku nie naładuje się chyba samoistnie po dłuższej chwili wyłączonego silnika?

Wróć do Elektryka i Elektronika

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości